BOKIA.NO - Brukte bøker
Litteratur som støtter utdanning innen økonomi, teknologi og kreativitet.
Enhet og mangfold: samfunnsvitenskapelig forskning og kvantitativ metode
LØFT: løsningsfokusert tilnærming til organisasjonsutvikling, ledelsesutvikling og konfliktløsning
Påvirkning: teori og praksis
Organisasjonskultur
Prosjektledelse: fra initiering til gevinstrealisering
Lønnsomhet gjennom menneskelige ressurser; evidensbasert HRM
Hva er ledelse
Forskningsmetode for økonomisk-administrative fag
Hvordan organisasjoner fungerer Arbeidsbok og casesamling
Consumer Behaviour: A European Outlook
Bedriftens økonomi Arbeidsbok
Resiliens i skolen: om hvordan skolen kan bidra til livsmestring for sårbare barn og unge : teori og tiltak
Grunnbok i strategi
Strategisk HRM 1; ledelse, organisasjon, strategi og regulering
Grunnleggende regnskap
Cross-cultural business behavior
Endringsledelse og ledelsesendring
Logistikk og ledelse av forsyningskjeder
Nettverksøkonomi: digitale tjenesters og sosiale mediers økonomi
Det norske samfunn
Bruk pressen 3.0
Det samskapte merket
Investering og finansiering
Vekstbedriften: forretningsidé - forretningsmodell - forretningsplan
Foreldre og fagfolk
Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change
Fundamentals of Selling
Virksomhetens stemme
Metabolic Regulation: A Human Perspective
Mennesker og samfunn
Vekstbedriften
Årsregnskapet Lærebok
Innføring i markedsføringsledelse
Ledelse i sannhetens øyeblikk: om det å ta lederskap
Open Services Innovation
Samfunnsøkonomi og økonomisk politikk for turbulente tider - Oppgaver og løsninger
Den digitale økonomien: om digitale tjenester, forretningsutvikling og forretningsmodeller i det digitale nettsamfunnet
Medienes privilegier
Ongoing Crisis Communication
Consumer Democracy: The Marketing of Politics
Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction
Adobe Photoshop CSX for Photographers: A Professional Image Editor's Guide to…
Årsregnskapet oppgavesamling med løsninger
Business Ethics
Det politiske landskap: en studie av stortingsvalget 2009
Human Resource Management
Leksjoner i markedsvitenskap
Marketing Strategy and Competitive Positioning
Managing Cultural Differences
Unavailable
Sold Out