BOKIA.NO - Brukte bøker
Litteratur som støtter utdanning innen økonomi, teknologi og kreativitet.
Menneskekroppen: fysiologi og anatomi 2. utg
Enhet og mangfold: samfunnsvitenskapelig forskning og kvantitativ metode
LØFT: løsningsfokusert tilnærming til organisasjonsutvikling, ledelsesutvikling og konfliktløsning
Påvirkning: teori og praksis
Nære Fremmede: pasientkulturen i sykehus
Organisasjonskultur
Prosjektledelse: fra initiering til gevinstrealisering
Visuell identitet
Hvordan gjennomføre undersøkelser? : innføring i samfunnsvitenskapelig metode
Lønnsomhet gjennom menneskelige ressurser; evidensbasert HRM
Grip teksten VG3
Serviceledelse
Fra normalisering til empowerment
Hva er ledelse
Forskningsmetode for økonomisk-administrative fag
Hvordan organisasjoner fungerer Arbeidsbok og casesamling
Informasjon og samfunnskontakt: perspektiver og praksis
Talerens troverdighet
Lønnsomhet gjennom menneskelige ressurser: evidensbasert HRM
Bedriftens økonomi Arbeidsbok
Resiliens i skolen: om hvordan skolen kan bidra til livsmestring for sårbare barn og unge : teori og tiltak
Grunnbok i strategi
Markedsøkonomiens utvikling
Prosjektanalyse
Strategisk HRM 1; ledelse, organisasjon, strategi og regulering
Arbeiderkollektivet
Grunnleggende regnskap
Intern kommunikasjon: planlegging og tilrettelegging
Signatur 3 norsk påbygging studiekompetanse
Endringsledelse og ledelsesendring
Politisk tenkning
Formelsamling i matematikk
Innsyn: slik kikker du byråkrater og politikere i kortene
Moderne organisasjoner
Den dyktige medarbeider
Innføring i vitenskapsteori og metode
Prosjektoppstart: du har ikke tid til å ha det travelt
Logistikk og ledelse av forsyningskjeder
Nettverksøkonomi: digitale tjenesters og sosiale mediers økonomi
Rett person på rett plass: psykologiske metoder i rekruttering og lederutvikling
Stedets sjanger: om moderne reportasjejournalistikk
Organisasjonsteori: moderne, symbolske og postmoderne perspektiver
Journalistikk: metode og fag
Statistikk og dataanalyse
Prosjektadministrative metoder
Det fleksible mennesket: personlige konsekvenser av å arbeide i den nye kapitalismen
Det norske samfunn
Nettjournalisten
Perspektiver på merkevareledelse
Unavailable
Sold Out