BOKIA.NO - Brukte bøker
Litteratur som støtter utdanning innen økonomi, teknologi og kreativitet.
Visuell identitet
Fra normalisering til empowerment
Informasjon og samfunnskontakt: perspektiver og praksis
Talerens troverdighet
Arbeiderkollektivet
Formelsamling i matematikk
Innføring i vitenskapsteori og metode
Organisasjonsteori: moderne, symbolske og postmoderne perspektiver
Journalistikk: metode og fag
Prosjektadministrative metoder
Det fleksible mennesket: personlige konsekvenser av å arbeide i den nye kapitalismen
Perspektiver på merkevareledelse
Prosjektledelse
Kriminalitetens årsaker: utsnitt av kriminalogiens historie
LMR: ledelse av menneskelige ressurser : målrettet personal- og kompetanseledelse
Mediespråk: form og formidling i journalistikk
Makten og demokratiet
Kostnads- og inntektsanalyse
Hvorfor kjøper vi?
I politikkens sentrum: variasjoner i Stortingets makt 1814-2004
Arbeidsgrammatikk - engelsk
Den redigerende makt
Kostnads- og inntektsanalyse oppgavesamling og løsningsforslag
Mediemangfold: styring av mediene i et globalisert marked
Metode og dataanalyse
Relationship Marketing
Vitenskapsteori for økonomer
Merkevarebygging for administrerende direktører
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
Annonsen: en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform
Unavailable
Sold Out