BOKIA.NO - Brukte bøker
Grunnbok i strategi
Hvordan gjennomføre undersøkelser? : innføring i samfunnsvitenskapelig metode
Strategisk HRM 1; ledelse, organisasjon, strategi og regulering
Nettverksøkonomi: digitale tjenesters og sosiale mediers økonomi
Kapitalen i det 21. århundre
Merkevarer
Cosinus for ettårig forkurs: matematikk for forkurset for ingeniørutdanning og maritim høgskoleutdanning
Det friksjonsfrie samfunn
Merkevareledelse på norsk
Det samskapte merket
Ledelse i sannhetens øyeblikk: om det å ta lederskap
Den digitale økonomien: om digitale tjenester, forretningsutvikling og forretningsmodeller i det digitale nettsamfunnet
Det politiske landskap: en studie av stortingsvalget 2009
Effektiv nettskriving
Er nå det så sikkert?: journalistikk og kildekritikk
Organisasjonsdrevet merkebygging
Samfunnsøkonomi og økonomisk politikk for turbulente tider - Oppgaver og løsninger
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
Unavailable
Sold Out